UWAGA!
W związku z nieustającymi atakami hakerskich grup przestępczych na bankowość internetową, w kolejnych wersjach naszego oprogramowania IB i IBF implementujemy coraz to nowsze i bardziej zaawansowane rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa weryfikujące m.in. autentyczność stron wyświetlanych na komputerach klientów banków. W momencie jakiejkolwiek modyfikacji strony będącej wynikiem umieszczenia nieautoryzowanego kodu przez złośliwe oprogramowanie zainstalowane na komputerze klienta, dostęp do bankowości internetowej będzie utrudniony lub niemożliwy.
Po wgraniu nowej wersji mogą wystąpić problemy z logowaniem się do bankowości internetowej tzw. (biały ekran), może świadczyć to o próbach nieautoryzowanego dostępu do Internet Bankingu.
By wyeliminować te podejrzenie klient powinien przeprowadzić poniższe działania:
1. Sprawdzić aktualność programu antywirusowego. Posiadając aktualną wersję przeskanować komputer.
2. Sprawdzić czy strona nie została zablokowana przez program blokujący np. Adblock
3. Sprawdzić, czy strona działa na innej przeglądarce.
4. Sprawdzić, czy można zalogować się z innego komputera
5. W przypadku dalszej niedostępności usługi Internet Bankingu należy skontaktować się z bankiem.