W ramach ubezpieczenia DOM ASSISTANCE Towarzystwo zapewnia m.in. pomoc wyspecjalizowanego fachowca w przypadku awarii w mieszkaniu, naprawa sprzętu RTV, AGD oraz pomoc informatyka w razie awarii komputera.
Co jest przedmiotem ubezpieczenia?
Przedmiotem ubezpieczenia są świadczone przez Ubezpieczyciela usługi polegające na:
- interwencji specjalisty (hydraulik, elektryk, dekarz, ślusarz),
- interwencji specjalisty RTV/AGD,
- interwencji technika PC,
- dozorze mienia,
- transporcie i pokryciu kosztów przechowywania ocalałego mienia,
- transporcie Ubezpieczonego do osoby wyznaczonej,
- transporcie Ubezpieczonego do hotelu,
- udzieleniu informacji o usługodawcach Operatora,
- udzieleniu dostępu do infolinii remontowo – budowlanej.
Kto może zostać objęty ubezpieczeniem?
Z usług jakie oferuje Dom Assistance może skorzystać każdy klient Gospodarczego Banku Wielkopolski S.A., który korzysta przynajmniej z jednego produktu banku.
Jak skorzystać z Dom Assistance?
Klienci GBW SA, którzy skorzystają z oferty kredytu mieszkaniowego otrzymają bezpłatne ubezpieczenie Dom Assistance.
Pozostali Klienci mogą dodatkowo wykupić ubezpieczenie w ramach Pakietu I ubezpieczeń assistance.
Aby skorzystać z możliwości jakie daje Ubezpieczenie Assistance, wystarczy zadzwonić do Centrum Operacyjnego pod numery telefonów +48 22 563 12 14 lub +48 22 383 22 14 i podać numer PESEL.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE UZYSKASZ:
- Szczegółowych Warunkach Ubezpieczenia (SWU)
- pod numerem infolinii: 800 888 888 (opłata jak za połączenie lokalne)
- w oddziałach GBW SA na terenie całego kraju