Właśnie mamy początek tygodnia, przed nami kolejna szansa na sukces!
Nie zostawaj w tyle – skorzystaj z naszej pomocy i propozycji, to nic nie kosztuje a my chętnie pomożemy.

Z przeprowadzanych szacunkowych badań wynika, iż każdy generuje średnio cztery pomysły rocznie, które pozwoliłyby odnieść sukces – gdyby zostały wykorzystane. Skąd jednak wziąć te odpowiednie pomysły? Jak zidentyfikować obszary działania? W jaki sposób wybrać i jak wykreować produkt lub usługę? Takie pytania zadaje sobie każdy przyszły przedsiębiorca.
Zasugerujemy tu Państwu kilka odpowiedzi na często zadawane pytania. Pamiętajmy jednak, że jedna na trzy firmy upada już w pierwszym roku działalności zatem rzetelna analiza jest również niezbędna.

  1. Rewolucyjny pomysł nie jest Ci potrzebny! O wiele łatwiej poprawić już istniejące produkty lub usługi, niż stworzyć je całkowicie od nowa. Zastanów się: co można zmienić w produktachi usługach, które znasz?
  2. Uważnie słuchaj ludzi. Zwróć uwagę na co narzekają. Kiedy skarżą się na produkty lub usługi w rzeczywistości dają Ci prezent. Jak często da się słyszeć: jaka nie poręczna ta butelka, jaki bezbarwny ten napój, koszmarnie się otwiera to opakowanie, jak by ktoś pomyślał o dodaniu głupiego papierka, po co to opakowanie jest kwadratowe jak ja je mam upchać w torbie? To konsumenci wskazują, które potrzeby pozostają niezaspokojone. Wtedy wystarczy tylko, że okażesz się lepszy od obecnego dostawcy lub usługodawcy, a odniesiesz sukces.
  3. Bądź krytyczny. Pamiętaj, że to klient jest Twoim szefem i może zwolnić Cię w każdej chwili, kupując gdzie indziej. Twoim celem jest oferowanie usług – produktów, które poprawią jakość życia Twoich klientów. Wystrzegaj się powielania innych chodliwych produktów lub usług. Ponad połowa z nich zostanie zastąpionych przez nowe w ciągu najbliższych 4-6 lat. Cały czas musisz sprawdzać czy dostarczasz to, czego oczekują konsumenci? Czy nie sprzedaję produktu, na którą czas przeminął? Zmieniaj i modyfikuj swoją działalność wraz z rynkiem i potrzebami konsumentów.
  4. Twój biznes odwdzięczy się, gdy będziesz traktować go poważnie. Musi się rozwijać razem z Tobą. Jeżeli pomożesz mu rozwinąć się odniesiesz sukces. Zatem mniej oczy szeroko otwarte. Bierz udział w targach i imprezach branżowych – przyśpieszona edukacja branżowa, która pozwoli Ci poznać produkty i usługi konkurencji. Czytaj magazyny branżowe. Bądź czujny także w podróży, obserwuj, co dobrze sprzedaje się za granicą.

Pamiętaj nie jesteś sam, w twoich decyzjach możemy Ci pomóc. W następnych zakładkach znajdziesz propozycje współpracy w różnych dziedzinach oraz wynalazki które mogą Ci pomóc. Jeśli nadal masz pytania, wróć do wcześniejszych zakładek tam są informacje których szukasz, lub po prostu zadzwoń – infolinia 0 801 315 703 czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.