Jeśli chcesz prowadzić interesy nie mając przy sobie ani grosza gotówki, a jednocześnie cieszyć się prestiżem i pakietem ubezpieczeń, zdecyduj się na MasterCard Business Gold w SGB-Banku S.A.

MasterCard Business Gold to karta z odroczonym terminem płatności, dzięki której możesz również cieszyć się dodatkowymi przywilejami.

 

 

Twoje korzyści:

  • wszystkich transakcji dokonujesz w ramach ustalonego limitu miesięcznego, który odnawia się automatycznie w kolejnym miesiącu;
  • zrobisz zakupy dla firmy, zapłacisz rachunki podczas podróży służbowej w kraju i za granicą;
  • zapłacisz kartą za zakupy w Internecie, przez telefon lub zamówione korespondencyjnie;
  • możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • gotówkę wypłacisz w razie potrzeby z bankomatu lub w kasie banku;
  • zadłużenie spłacisz dopiero w trzecim dniu roboczym po zakończeniu miesiąca;
  • możesz zapomnieć o terminie spłaty – bank sam pobierze pieniądze z Twojego konta firmowego;
  • jeżeli zechcesz, otrzymasz więcej kart dla wybranych osób, w ramach jednej umowy;
  • dostaniesz pakiet ubezpieczeń;
  • możesz otrzymać kartę zastępczą.

A dodatkowo, tylko dla posiadaczy karty MasterCard Business Gold w SGB-Banku S.A.:
Centrum Obsługi Klienta SGB
W trosce o komfort i z myślą o pomocy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z kartą do dyspozycji Posiadaczy kart MasterCard Business Gold funkcjonuje dostępne całą dobę Centrum Obsługi Klienta – tel. 22 515 35 25.
Numer telefonu znajdziesz również na rewersie karty.

Dzwoniąc do Centrum Obsługi klienta można uzyskac informacje na temat:

  • Dostępnego limitu
  • Transakcji rozliczonych w ciągu ostatnich 30 dni
  • Podstawowych informacji na temat ubezpieczeń

Możesz również dzwonić w przypadku problemów z dokonaniem transakcji oraz aby zastrzec kartę.

Osoby, którym została wydana karta MasterCard Business Gold otrzymują wraz z kartą pakiety ubezpieczeń, zawierające Pakiet ubezpieczeń Bezpieczna Karta w wariancie Gold oraz Pakiet Bezpieczny Podróżnik w wariancie Gold.

W przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży karty za granicą możesz dokonać awaryjnej wypłaty gotówki lub zamówić kartę zastępczą.
W tym celu skontaktuj się z Biurem MasterCard Global Serwis (czynne cała dobę), które może zrealizować ww. usługi. – (1) 636 722 7111 Numery telefonów bezpłatnych w poszczególnych krajach podane są na stronie www.mastercard.com. Wysokość opłat za usługi awaryjnej wypłaty gotówki za granicą oraz wydania karty zastępczej zawarte są w aktualnej Taryfie prowizji i opłat za usługi bankowe.