Bank Spółdzielczy w Witkowie. Wdrożył w bankomatach nowe usługi, z których już dziś mogą Państwo korzystać. Są to wpłaty bezpośrednio na rachunek dużych kwot w bankomacie z wpłatomatem przy ulicy Stary Rynek 14 w Witkowie.
Oprócz tego za pomocą aplikacji „Mój Rachunek” możecie Państwo wypłacać takie banknoty jakie chcecie, wydrukować wyciąg ostatnich 5 operacji, zapłacić rachunek z kodem QR lub kodem kreskowym (tylko bankomat w Witkowie przy ul. Stary Rynek 14) lub realizować sm@rt wypłaty (wypłaty definiowane w Internet Bankingu lub placówce banku, operacje bez kartowe).
Żeby korzystać z nowych usług trzeba aktywować usługę „Mój Rachunek” w bankomacie. Opcję uruchamia się samodzielnie i jednorazowo.
Jak aktywować usługę „Mój rachunek”?
1. Po włożeniu karty do bankomatu i wybraniu języka polskiego należy wprowadzić PIN.2. Po wejściu w „dostępne operacje” należy wybrać funkcję „Odblokuj PIN”
2.Następnie w widocznym ekranie wybieramy opcję „Aktywuj usługę Mój rachunek”
3. System poprosi o ustalenie dodatkowego hasła/pinu do rachunku (4 cyfry). Hasło to, podobnie jak PIN do karty, nie powinno być udostępnianie nikomu na zewnątrz.
4. Po dwukrotnym wprowadzeniu 4 cyfrowego hasła do rachunku należy wybrać „Akceptuj”.
Od teraz po włożeniu karty do bankomatów naszego banku należy wybierać opcję „Mój rachunek” i podawać ustalone wcześniej hasło do rachunku. Po wybraniu tej opcji dostępne są wszystkie usługi banku w bankomacie.
Zachęcamy do korzystania z nowych usług w bankomatach Banku Spółdzielczego w Witkowie
Przedsiębiorcy zainteresowani usługa wpłat utargów bezpośrednio w urządzeniu wielofunkcyjnym zachęcamy do kontaktu z bankiem.